fbpx
logo

INTERWAŁ

Prowadzący

Sylwia Bąk

NAZWA

INTERWAŁ

NA CZYM POLEGAJĄ ZAJĘCIA?

Trening rozpoczynamy rozgrzewką i tu mamy informację dla tych, którzy tańczyć niekoniecznie lubią - nie ma układu choreograficznego! Po rozgrzewce następuje część główna, a na koniec stretching. Teraz będzie trzeba odrobinę się skupić, bo wjeżdża matematyka - trening w części głównej składa się z kilku rund, a każda runda z 8 ćwiczeń, pomiędzy którymi czeka Was aktywna przerwa (marsz, trucht, bieg). Runda odbywa się w systemie: 30s pracy/15s przerwy, 45s pracy/15s przerwy, 60s pracy/30s przerwy, a po każdej rundzie odpoczywamy 60 sekund!

CO JEST ICH CELEM?

Interwał to trening metaboliczny o wysokiej intensywności, więc cel jest jasny – spalanie tkanki tłuszczowej (które odbywa się nawet do kilku godzin po treningu!)

DLA KOGO SĄ DEDYKOWANE?

Trening interwałowy jest dla każdego kto chce się pozbyć zbędnej tkanki tłuszczowej, poprawić kondycję oraz ujędrnić swoje ciało.

Kup Karnet

Już od 110 zł / miesiąc

Kup Teraz